Saturday 1 November 2014

MINGGU SEMBILAN

 Praktikal Minggu kesembilan (18 -22 Ogos 2014 )

                                                                   Assalamualaikum 
Kini telah masuk minngu kesembilan saya disini , Pada Mingggu ini tugasan saya lebih banyakk berada diluar berbanding minggu kebiasaan pada minggu ini saya telah ke sekolah :

* SK Batu Ferringhi - Tujuan saya kesini adalah untuk memperkenalkan dan mempromosikan  
                                     sistem sedia yang merupakan produk syarikat kami seperti sistem ESAS , 
                                     ETIME  dan  EKutub Khananh . 

* SK Pendidikan Khas Tanjung Bungah : Tujuan saya kesini adalah untuk mengambil gambar  
                                                                     pelajar dan  guru dari pihak sekolah , sekolah ini telah  
                                                                     menggunakan   perkhidmatan sistem syarikat NVE  
                                                                     hampir 3 tahun lalu pihak  sekolah ingin memperbaharui 
                                                                     kad dengan menggunakan design yang baru .

* SMK Seri Balik Pulau : Tujuan saya kesini adalah untuk mengambil gambar  pelajar dan guru  
                                            yang    baru  bertukar dan pindah ke SMK Seri Balik Pulau .



Kemahiran yang saya perolehi ialah menggunakan kamera DSLR  untuk mengambil gambar . 

Impak dan kesannya, Perlu peka dengan kehendak pelanggan untuk memastikan pelanggan sentiasa berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.