Saturday 1 November 2014

MINGGU SEPULUH


Praktikal Minggu Kesepuluh (25 -29 Ogos 2014)


 Assalamualaikum
Ini merupakan Minggu Kesepuluh saya menjalani latihan industri  , pada minggu ini saya diberikan tugasan yang baru memotong kad guru dan pelajar yang telah siap dicetak. Untuk memotong kad , memerlukan alat pemotong had yang direka khas untuk kad . 

Selain Itu , tugasan saya menombor dan mengasingkan kad pelajar yang berjumlah 340 , saya mengasingkan kad kad tersebut mengikut kelas dan tingkatan . 

Disamping itu tugasan luar pada minggu ini pula ke SMK Air Merah , Kulim untuk mengambil data dan  gambar pelajar .Selain itu , saya turut membantu kerani mengaturkan dan menghubungi SK Bukit Gelugor untuk mengatur temujanji. 


                                       Ini merupakan alat yang digunakan untuk memotong kad .



                                                   Cara cara untuk memotong kad

Kemahiran yang saya perolehi ,kemahiran memotong kad dan cara untuk menggunakan alat pemotong . 

Impak dan Kesannya , Saya harus berhati hati semasa menggunakan alat pemotong kerana untuk mengelakkan sebarang kemalangan .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.