Friday 31 October 2014

MINGGU KEDUA

Praktikal Minggu Kedua (30 jun - 4 julai 2014 )


Ini merupakan minggu kedua saya menjalani latihan industri di NVE Solution , komunikasi antara staf dan saya telah bermula kerana saya mula diberikan tugasan  seperti membuat rekod klaim minyak dan tol untuk staf yang keluar ke sekolah untuk tujuan penyelenggaraan  dan pemasangan sistem dan perlu menyediakan satu laporan klaim pekerja dalam bentuk microsoft  excel  , Mengimbas kad RFID dan kad pelajar . Selain itu , saya turut  menyertai mereka untuk tugasan luar contoh ke sekolah 




  •   SK Perempuan mutiara  : 
Tujuan kesana adalah untuk penyelenggaraan semula sistem Esas . Selain itu , turut kesana untuk mengadakan sesi fotografi guru dan pelajar bagi mereka yang kehilang kad ini tujuan untuk membuat semula kad yang baru .  

















Borang Klaim yang perlu di isi oleh staf apabila menjalankan tugasan luar ke sekolah.
   Kemahiran yang saya perolehi , Cara Untuk Menggunakan Borang klaim .Selain itu  tahu cara menyediakan laporan dalam Microsoft Excel . 

Impak dan Kesannya , mempelajari sesuatu yang baru . 



















No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.